Nie mogę znaleźć na Państwa stronie cennika.

Wszystkie umieszczone na stronie cenniki, czy też ceny są orientacyjne. Proszę skorzystać z formularzy kontaktowych na stronie. Skontaktujemy się z Państwem bardzo szybko.

Ile kosztuje najprostsza wizytówka WWW?

Cena najprostszej wizytówki WWW, jeżeli posiadają Państwo materiały to 500 PLN netto.

Co to jest CMS?

System zarządzania treścią – oprogramowanie pozwalające na łatwe utworzenie i prowadzenie serwisu WWW, a także jego późniejszą aktualizację i rozbudowę, również przez redakcyjny personel nietechniczny.

Co to jest responsywność, RWD?
“Responsive Web Design” jest techniką projektowania stron WWW, tak aby ich układ i wygląd automatycznie dostosowywał się do rozmiaru okna przeglądarki, na której strona jest wyświetlana. Strona WWW stworzona w technice RWD jest uniwersalna, co oznacza, że zarówno na komputerach jak i nośnikach mobilnych wyświetla się w ten sam sposób. Strona responsywna jest wygodna do przeglądania, dzięki niej wielkość strony jest dopasowana do wyświetlacza używanego urządzenia i nie musimy przybliżać treści zawartych w witrynie. Co istotne strony responsywne są lepiej postrzegane przez algorytmy Google, co wpływa na wyższą pozycję w wyszukiwarce i lepsze pozycjonowanie strony WWW.
Czym jest domena internetowa?

Adres WWW, czyli domena internetowa, to specjalny identyfikator systemu DNS wykorzystywany w internecie do określenia zasobów, z których chcemy skorzystać, np. w formie cpsystem.pl. Dzięki niemu nie ma potrzeby zapamiętywania skomplikowanych ciągów liczbowych, czyli adresów IP. Obecnie mamy do czynienia z wieloma skategoryzowanymi odmianami domen, różniącymi się końcówkami, m.in.:

  • globalne – .com oraz .net,
  • narodowe – .pl, .uk czy .de,
  • rządowe – .gov,
  • zawodowe – .pro,
  • organizacyjne – .org.

W związku z dynamicznym rozwojem internetu i coraz większym udziałem e-commerce w światowym biznesie domeny stały się nie tylko łatwym sposobem na określenie lokalizacji w sieci, lecz również elementem brandingu i strategii marketingowej wielu firm. Podlegają one określonym opłatom – różniącym się w zależności od rodzaju – a w przypadku nieopłacenia przedłużenia, domena staje się ponownie dostępna do rejestracji zazwyczaj po 30 dniach.

Jaki jest termin realizacji Państwa usług?

Czas realizacji jest uzależniony od zaawansowania danego projektu. Mała strona firmowa może być wykonana w 2 dni, ale standardowy termin to 7 dni i więcej. Ważne, czyna czas otrzymamy od Państwa materiały do wykonania projektu.

Czy będą możliwe poprawki na oddanej do użytku stronie czy sklepie?

Wszystko zależy od zapisów w naszej umowie...ale zdajemy sobie sprawę, że każdy może coś przeoczyć lub zapomnieć. My też jesteśmy tylko ludzmi i czasem podczas kodowania projektu możemy czegoś niezauważyć. W takich przypadkach zmiany staramy się wykonywać niezwłocznie i nie są one płatne.

Czy zajmujecie się przebudową stron i sklepów, remontem?

To zależy od strony, którą Klient chce przebudować. Wszystko można przebudować, ale nie zawsze jest to opłacalne. Często okazuje się, że zaprojektowanie nowej witryny będzie tańsze. Taka sytuacja ma miejsce chociażby w  przypadku, gdy Klient chce wyposażyć obecną witrynę w wersję mobilną. Ostateczne możliwość przebudowy można określić po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta i oczywiście z jego WWW lub sklepem.

Jaki jest średni koszt wdrożenia sklepu internetowego?

Dla wielu przedsiębiorców sklep internetowy jest głównym źródłem dochodów. Wiele osób zastanawia się, co musi zrobić, by rozszerzyć tradycyjną działalność i dołączyć do sektora e-commerce. Jaki jest koszt wdrożenia profesjonalnego sklepu internetowego?

  • Platforma e-commerce – podstawową kwestią jest oprogramowanie. Dostępnych jest wiele darmowych rozwiązań, jednakże trzeba pamiętać, że ich uruchomienie wymaga specjalistycznej wiedzy, więc należy uwzględnić koszt pracy programisty. W sumie od 0 do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych w pierwszym roku.
  • Hosting, domena i SSL – nasze miejsce w sieci musi mieć swój adres i zostać umieszczone na serwerze, a także gwarantować odpowiedni stopień poufności przesyłanych danych. Zazwyczaj są to kwoty od kilkuset do kilku tysięcy PLN.

Te dwa aspekty to podstawa, która jednak nie wyczerpuje wszystkich niezbędnych kosztów. Należy również pamiętać o projekcie graficznym, treściach, czy obsłudze płatności. Szacunkowy, przeciętny koszt wdrożenia sklepu to zatem mimimun kilka tysięcy złotych.

Prosimy o indywidualny kontakt.

Czy w dobie Google ADS, pozycjonowanie SEO jest potrzebne?

Wiele osób uważa, że do odniesienia sukcesu w branży e-commerce czy hotelarstwie wystarczą skuteczne kampanie w Google Ads i odpowiednia pozycja w portalach OTA (w przypadku hoteli). Nie ulega jednak wątpliwości, że poniżej reklam i linków sponsorowanych, wyszukiwarka przedstawia wyniki organiczne, które mają również znaczący wpływ na sprzedaż. Prowadzenie działań z zakresu pozycjonowania SEO jest zatem niezbędne niezależnie od sektora gospodarki, w jakim prowadzimy biznes. Warto jednak pamiętać o tym, by robić to w sposób prawidłowy lub powierzyć te czynności profesjonalnej firmie. Spamowanie linkami na forach internetowych lub w komentarzach pod wpisami blogowymi nie jest już dobrą praktyką i może nam jedynie zaszkodzić. Elementem strategii SEO jest również content marketing. Dobre treści na naszej stronie internetowej, podobnie jak artykuły sponsorowane z linkami prowadzącymi do serwisu www przyczyniają się do poprawy widoczności w sieci i lepszej pozycji w wyszukiwarce Google.

SEO jest niezbędne.