SEM

SEM

Ratings
(1)

SEM to skrót od angielskiego Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych.

SEM to zbiór wszelkich działań związanych z promowaniem strony lub sklepu internetowego w Internecie. Wynika z tego, że wspomniane w poprzednim artykule SEO jest częścią SEM. Ktoś mógłby zadać pytanie, po co mi SEM, jeśli dzięki SEO jestem na wysokich pozycjach w Google? Po co inwestować w jedno i drugie?

I tutaj niespodzianka.

Sama obecność nawet na pierwszym miejscu w Google, dzięki pozycjonowaniu SEO nie oznacza jeszcze, że sukces został osiągnięty.

Twoja strona, Twój sklep musi być wyświetlany w wynikach wyszukiwania po wpisaniu każdego słowa czy frazy związanej z Twoim biznesem. Każde słowo, każda fraza, użyta w kontekście Twoich produktów czy usług to tak naprawdę potencjalny klient, czeka, aby zostawić u Ciebie pieniądze.

Obecność strony czy sklepu w Google to dopiero początek.

Nie wystarczy wygenerować dużego ruchu na stronie, to nic nie da, jeżeli strona nie jest odpowiednio przygotowana do generowania sprzedaży, czy też zamawiania usługi. Aby nasze działania były kompletne i efektywne potrzeba profesjonalnej strony, sklepu internetowego, które to zamienią ten ruch na wartościowych klientów. Aby zaradzić problemowi spowodowanemu brakiem lub niewielką sprzedażą, czy chociażby brakiem zapytań potrzebujemy przemyślanej strategii. Przede wszystkim trzeba zdać sobie sprawę z tego, w jaki sposób szukają Cię Twoi potencjalni Klienci, dopiero dzięki takiemu analitycznemu podejściu można przygotować długofalową strategię pozyskiwania Klientów. 

Reasumując, czego potrzebujemy, żeby mieć ciągły dopływ nowych klientów za pośrednictwem Google?

  • Przemyślanej, długofalowej strategii zwiększania obecności firmy w Google (chodzi tutaj zarówno o SEO, jak i Google Ads).
  • Dobrze zaprojektowanej i wykonanej strony www, która będzie w stanie zrealizować taką strategię.
  • Dobrze przygotowanej oferty, która będzie w stanie zachęcić Klienta do zakupu lub skorzystania z usługi.
  • Optymalizacji pod kątem konwersji, która przełoży dostarczany ruch na zaplanowane efekty (sprzedaż lub zamówienie usługi).
  • Analityki, która zdefiniuje, które obszary strategii działają najlepiej i tym samym gdzie należy zwiększyć lub zmniejszyć nakłady finansowe.

Dlatego też, współpraca z każdym naszym Klientem zaczyna się od poznania Jego biznesu, celów biznesowych, możliwości logistycznych i finansowych, analizy fraz i słów kluczowych obrazujących jego biznes w Internecie. Dopiero wtedy jesteśmy wstanie przygotować strategie „uszytą na miarę naszego Klienta.

Dzięki dokładnemu planowaniu oraz stosowaniu uczciwych metod osiągamy dobre wyniki, które dają długotrwałe efekty.

SEM to proces złożony i długotrwały, dlatego nie zamieszczamy żadnego cennika, byłby niedokładny i wprowadzałby w błąd. Każdy Klient to osobny cennik, osobna wycena, zawsze uczciwa, zawsze dopasowana do możliwości Klienta.

Polecane dla Ciebie

Serwisy społecznościowe

Sklepy internetowe

Strony internetowe

SEO