SEO

Ratings
(0)

Jak najprościej zobrazować czym jest SEO?  

faviconSEO to suma wszystkich zabiegów dokonanych na kodzie i strukturze strony, mających na celu jej zoptymalizowanie pod kątem wyświetlania się w rankingach wyszukiwarek. W naszej pracy rozróżniamy dwa główne obszary optymalizacji: on page (na stronie) oraz off page (poza stroną).

Główne obszary optymizacji SEO na stronie dotyczą takich elementów jak:

  • dostępność strony - umożliwienie robotom sieciowym swobodnego dostępu do zasobów witryny w celu ich pełnego przeskanowania i umieszczenia w indeksie wyszukiwarki
  • architektura i hierarchia informacji – właściwe rozplanowanie struktury podstron i linkowania wewnętrznego
  • treść – prezentowanie wartościowych, odpowiadających na potrzeby użytkownika treści z użyciem słów i fraz kluczowych
  • kod HTML, PHP, JAVA – optymalizacja istotnych w ocenie strony elementów kodu odpowiedzialnych za szybkość i poprawność działania oraz wygląd witryny

Elementy on-page SEO mają najszybszy wpływ na poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania (SERP), dlatego to one są najważniejsze przy planowaniu strategii i stanowią podstawę prac optymalizacyjnych.

Off-page SEO, czyli pozycjonowanie poza stroną, to prace z zakresu pozycjonowania, które odbywają się poza stroną internetową.

Działania te są niezbędnym uzupełnieniem działań on-page i tylko w połączeniu z nimi pozwalają zwiększać widoczność witryny. Główne obszary tej optymizacji SEO dotyczą takich elementów jak:

  • linki przychodzące do witryny – zdobywanie wartościowych linków prowadzących bezpośrednio do pozycjonowanej strony
  • media społecznościowe – budowanie społeczności wokół strony oraz zwiększanie zasięgu w social media
  • zaufanie do strony – rozumiane jako szeroko pojęte działania wpływające na reputację i postrzeganie witryny jako dobrej - chociażby certyfikat SSL dla domeny

"Twórz strony z myślą o użytkownikach, a nie wyszukiwarkach. Nie wprowadzaj użytkowników w błąd. Nie stosuj sztuczek, które mają poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Zastanów się, co czyni Twoją witrynę wyjątkową, wartościową lub dzięki czemu jest ona atrakcyjna dla użytkowników. Zaprojektuj swoją witrynę w taki sposób, by wyróżniała się wśród innych podobnych witryn."

Search Console – Pomoc

White hat SEO - to podejście do pozycjonowania, które jest bliskie naszej firmie. Pozycjonowanie w "białym kapeluszu", tak można by przetłumaczyć tę angielską nazwę. Co to oznacza? Wszelkie działania z wykorzystaniem wyłącznie w pełni akceptowanych przez Google technik SEO w celu podniesienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania.  Metoda white hat SEO to jeden z elementów etyki w Internecie. Trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że dla naszej firmy najważniejszy jest Klient, szacunek dla Niego, zrozumienie Jego potrzeb i co za tym idzie etyczne podejście do każdej kwestii związanej z biznesem. To naturalny sposób na budowanie zaufania do strony i uzyskanie wysokiej pozycji w Google. White hat SEO to trudne i wymagające, ale profesjonalne, uczciwe i etyczne pozycjonowanie strony.

Używanie etycznych technik potrafi poprawić autorytet witryny w danej dziedzinie, uzyskać wiarygodne, wartościowe linki, dostarczyć użytkownikowi najbardziej oryginalnej i najwyższej jakości treści oraz poprawić przystępność strony.

Wycena działań SEO, czyli usługi pozycjonowania to dość skomplikowany proces. Uczciwe i jedyne możliwe podejście do tej kwestii, to rozliczanie usługi tylko za efekty. Pierwszym etapem jest zazwyczaj dokładne rozpoznanie potrzeb Klienta i jego możliwości. Na tej podstawie przygotowujemy strategię, którą przedstawiamy Klientowi. Po akceptacji przechodzimy do realizacji, o jej przebiegu i postępach Klient jest informowany na bieżąco. Rozliczenie nastepuje po osiągnięciu założonych celów.

Dla mniej wymagających przygotowaliśmy pakiety SEO, które mogą być dołączane do usługi wykonania strony internetowej.

Stawiamy na jakość, dlatego efekty osiągane przez nas są bardzo trwałe.

Polecane dla Ciebie

Serwisy społecznościowe

Sklepy internetowe

Strony internetowe

SEM