Informatyczne usługi logistyczne

Ratings
(0)

E-logistyka, czym się zajmujemy?

Podstawowe zagadnienia którymi zajmujemy się w obszarze e-logistyki

  1. Zaopatrzenie we wszelkie produkty (dobra) konieczne do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa,

  2. Magazynowanie,

  3. Rozprowadzanie towarów końcowych do określonych podmiotów,

  4. Transport powiązany z zachowaniem płynności produkcji i posiadanym zaopatrzeniem,

  5. Promocja i oferowanie określonego asortymentu, obsługa zamówień, e-commerce,

  6. Pertraktacje z partnerami biznesowymi,

  7. Research rynku - poszukiwanie nowych dostawców i odbiorców asortymentu,

  8. Kwestie płatności za zamówienia.

Po co e-logistyka?

Najważniejsza zaleta to redukcja kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dzięki wykorzystaniu komputera i internetu, a także specjalistycznego oprogramowania większość procesów logistycznych osiągnąć można przy znacznie zredukowanych kosztach - zarówno tych dotyczących działań transakcyjnych, komunikacyjnych, jak i operacyjnych. Następuje optymalne wykorzystanie czasu - skraca się czas realizacji logistycznych procesów, a także cykl składania zamówień i usprawnia kontrolowanie zachodzących procesów.

Skracaniu ulegają łańcuchy dostawy -  brak konieczności wykorzystania niektórych pośredników w kanałach zaopatrzenia. Dodatkowo prowadzić można skuteczne i pomocne badania rynku, a ich wyniki odpowiednio wykorzystać. W sieci dostępne są informacje na temat uczciwości naszych partnerów biznesowych - pozwala to ograniczyć ryzyko i ewentualne straty wynikające z niewłaściwego dobrania partnerów w biznesie.

Z czego korzystamy?

1. ERP (Enterprise Resources Planning) to typ zintegrowanych zasobów informatycznych. Jest to planowanie zasobów przedsiębiorstwa, które pojawiło się w wyniku rozwoju systemu MRP II. Jest on bardzo pomocny w kierowaniu przedsiębiorstwem w aspekcie planowania oraz dystrybucji i produkcji.

2. CRM ( Customer Relationship Management) Jego zastosowanie koncentruje się wokół nadzorowania i pogłębiania relacji z klientami - zarówno już pozyskanymi, jak i potencjalnymi. Obejmuje takie działania jak sprzedaż, kampanie marketingowe, obsługa klienta po przeprowadzonej transakcji, call center i inne. 

3. SRM (Supplier Relationship Management) jest pomocne w zakresie zarządzania relacjami z dostawcami. Pozwala przedsiębiorstwom na kompleksowe podejście do kierowania bazą dostawców, dzięki automatyzacji działań oraz większej czytelności strategii dotyczącej zakupów.

Dodatkowo oferta łączona

Dla Klientów, którzy skorzystali z innych naszych usług oferujemy pomoc o charakterze pogotowia logistycznego:

1. Kłopot z transportem ( Polska i Europa),

2. Kłopot z magazynowaniem,

3. Potrzebny pracownik fizyczny lub specjalista,

4. Potrzebna szybka sprzedaż towarów,

5. Awaria sprzętu komputerowego,

6. Odzyskiwanie danych.

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszymi usługami, prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub skorzystanie z formularza kontaktowego.

 

Polecane dla Ciebie

Serwisy społecznościowe

Sklepy internetowe

Strony internetowe

SEM